.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمل قهرمان مینی والیبال بانوان مازندران شد

 رئیس هیئت والیبال آمل گفت: این شهرستان قهرمان رقابت‌های مینی والیبال بانوان مازندران شد.

حسن کوچک‌زاده در گفت‌وگو با فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی مینی والیبال بانوان مازندران به مدت سه روز در دو گروه دنبال شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی 16 تیم از شهرهای مختلف مازندران حضور داشتند که در گروه نخست رقابت‌ها به میزبانی شهرستان نکا دنبال شد و هشت تیم با هم به رقابت پرداختند.

کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه هشت تیم دیگر به میزبانی شهرستان آمل با یکدیگر مصاف دادند، تصریح کرد: والیبالیست‌های شهرهای تنکابن، دو تیم از چالوس، دو تیم از آمل، رامسر فریدونکنار و کتالم در گروه دوم با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت والیبال آمل بیان کرد: در پایان دور مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله ضرب‌دری صعود کردند.

این مسئول با اشاره به میزبانی آملی‌ها در دور نیمه‌نهایی و نهایی، ادامه داد: این مسابقات در سالن ورزشی آکادمی والیبال منطقه فرهنگ‌شهر برگزار شد.

کوچک‌زاده با اشاره به قهرمانی آملی‌ها در گروه دوم مرحله مقدماتی، اظهار کرد: در تیم در دور پایانی نیز با شکست رقبای خود به جایگاه نخست رسید و پس از آن تیم‌هایی از شهرستان نکا و تنکابن به‌ترتیب دوم و سوم شدند و والیبالیست‌های کتالم به جایگاه چهارم بسنده کردند.

وی در پایان گفت: سطح کمی و کیفی مسابقات قهرمانی مینی والیبال بانوان مازندران بالا بود و امیدواریم در دوره‌های آینده با حمایت بیشتر مسئولان شاهد درخشش بیشتر والیبالیست‌های بانو در مازندران باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.